به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۵ ۹۵۶
English

استراتژی روشن، ابزاری مهم و ضروری در بازاریابی برندهای سفر

شرکت‌ها و آژانس‎‌هایی که به عنوان برند سفر فعالیت می‌کنند باید درک درست و عمیقی از بازاریابی ویدئویی داشته باشند. مدیران این کسب و کارها باید بدانند که بازاریابی ویدئویی صرفاً تهیه و انتشار ویدئوهای پ

شرکت‌ها و آژانس‌هایی که به عنوان برند سفر فعالیت می‌کنند باید درک درست و عمیقی از بازاریابی ویدئویی داشته باشند.

 

مدیران این کسب و کارها باید بدانند که بازاریابی ویدئویی صرفاً تهیه و انتشار ویدئوهای پرزرق و برق و جذاب نیست، بلکه آنچه که در این حوزه مهم است داشتن طرح و برنامه‌ای مدوّن برای انتشار صحیح و حساب شده ویدئوها است.

 

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سفر اگر می‌خواهند کمپین‌های موفقی در حوزه بازاریابی ویدئویی راه‌اندازی کنند، ابتدا باید به سراغ تولید محتواهایی که برای مشتریان بالقوه سفر هیجان‌انگیز است بروند، سپس رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مناسبی برای میزبانی تولیدات خود در نظر بگیرند.

 

امکان نمایش صحیح ویدئوها در انواع دستگاه‌ها (اعم از ثابت و همراه) و نیز تعیین یک پلتفرم مناسب برای میزبانی و پخش ویدئو از دیگر اقدامات مهم در این خصوص است.

 

                                      

 

اصولاً شرکت‌های فعال در بخش سفر و گردشگری باید از نزدیک تحولات فناوری را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند همگام را رویدادهای روز، کمپین‌های موفقی ارائه نمایند و چند گام از رقبای خود جلو باشند.

 

به عنوان مثال محبوبیت روزافزون استفاده از تلفن‌های همراه، مقوله بسیار مهمی است که بعضاً معادلات این حوزه را می‌تواند به شدت تغییر دهد.

 

موسسه کام اسکور (ComScore) در سال 2011 پیش‌بینی کرده بود که در سال 2014 از تلفن‌همراه بیش از رایانه‌های دسکتاپ استفاده خواهد شد.

 

این پیش‌بینی محقق شد: کام اسکور در دسامبر 2014 گزارش داد که کاربران تقریباً 700 میلیون دقیقه را در استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند سپری کرده‌اند در حالی که این رقم برای رایانه‌های دسکتاپ و تبلت به ترتیب 600 و 200 میلیون دقیقه بوده است.

 

برندهای سفر باید از این روند به نفع خود استفاده کنند و با ترسیم خطوط کمپین‌های بازاریابی ویدئویی و تولید محتواهای چشمگیر، عملکرد موفقی از خود نشان دهند.

 

از سوی دیگر امروزه انواع ابزارها و برنامه‌های تحلیل ویدئو وجود دارد که این نیز می‌تواند کمک کار خوبی برای آژانس‌های مسافرتی فعال در فضای سایبری به شمار رود.

 

منبع: اقتباسی از skift.com

 


---
استراتژی -روشن- ابزار- مهم - ضروری - بازاریابی- برند- سفر
13 تیر 1394
__