به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۵ ۹۵۶
English

صاحبان مشاغل در انگلیس، بازاریابی دیجیتالی را جدی نگرفته‌اند

صبا ویژن – با انتشار این خبر، نگرانی از بی‎‌اعتنایی فضای کسب و کار انگلیس به مقوله بازاریابی دیجیتالی شدت گرفته است.      یافته‌های اخیر یک پژوهش نشان می‌دهد در کشور انگلیس، صاحبان مشاغل و مدیران

صبا ویژن – با انتشار این خبر، نگرانی از بی‌اعتنایی فضای کسب و کار انگلیس به مقوله بازاریابی دیجیتالی شدت گرفته است. 

 

 

یافته‌های اخیر یک پژوهش نشان می‌دهد در کشور انگلیس، صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارها توجه چندانی به حوزه تجارت دیجیتالی ندارد و از همین رو، هزینه نسبتاً کمی به این بخش اختصاص می‌دهند.

 

با انتشار این گزارش، نگرانی از بی‌اعتنایی فضای کسب و کار انگلیس به مقوله بازاریابی دیجیتالی، شدت گرفته است.


                               

 

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه ExchangeWire، طبق یافته‌های شرکت Marin Software 61 درصد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی این شرکت معتقدند باید پول بیشتری از بخش بازاریابی سنتی و آفلاین برداشته شده و به حوزه بازاریابی دیجیتال تزریق شود.

 

این امر به خودی خود از کاستی شدید در این حوزه حکایت دارد.

 

فقط 35 درصد پرسش‌شوندگان معتقدند که سازمان متبوع آنها، بین بودجه بخش سنتی و آنلاین خود تعادل برقرار کرده است.

 

بر اساس این گزارش، هر چند 49 درصد از افراد بزرگسال مصرف‌کننده رسانه در انگلیس، رسانه‌های مورد نظر خود را از طریق کانال‌های دیجیتالی دریافت می‌دارند ولی از مجموع 15.7 میلیارد پوندی که برای تبلیغات هزینه شده، فقط 46 درصد آن به فضای آنلاین اختصاص داشته است.

 

به طور متوسط 25 درصد مصرف تمام انواع رسانه‌ها (Media Consumption) از طریق ابزار همراه صورت می‌گیرد ولی فقط 10 درصد بودجه‌های تبلیغاتی به موبایل اختصاص یافته است.

 

این در حالی است که انتظار می‌رود در سال جاری، زمانی که کاربران بزرگسال انگلیسی به طور روزانه به ابزار همراه خود اختصاص می‌دهند، بیش از زمانی باشد که آنها از طریق رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها وبگردی می‌کنند.

 

در این گزارش همچنین مشخص شد که بخش زیادی از شرکت‌های مورد مصاحبه بر این باورند که در زمینه کارشناس ارشد بازاریابی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که عدم مهارت کافی این کارشناس در حوزه بازاریابی دیجیتال از جمله این معضلات است.

 


---
Digital Marketing -UK -Businesses-صاحبان مشاغل - انگلیس-بازاریابی دیجیتالی
8 آذر 1394
__