به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۵ ۹۵۶
English

بازاریاب‌ها به اهمیت «بازاریابی محتوا» پی برده‌اند

محتواهای بکر و باکیفیت، در تضمین موفقیت وب‌سایت‌های تجاری اهمیت غیرقابل انکاری دارد.   گزارش اخیر eMarketer نشان می‌دهد بازاریاب‌های B2B اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند و لذا انتظار می‌رود در سال جد

محتواهای بکر و باکیفیت، در تضمین موفقیت وب‌سایت‌های تجاری اهمیت غیرقابل انکاری دارد.

 

گزارش اخیر eMarketer نشان می‌دهد بازاریاب‌های B2B اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند و لذا انتظار می‌رود در سال جدید، حجم و تعداد محتواهایی که از این بازاریاب‌ها تولید می‌شود، روند صعودی پیدا کند.

 

B2B سرواژه Business to Business و به مفهوم ارائه خدمات به سازمان‌هاست.


 

با توجه به بیشتر شدن اهمیت بازاریابی محتوا (Content Marketing)، بازاریاب‌های شرکتی تغییراتی در رویکرد و استراتژی‌های خود اعمال کرده‌اند و به نظر می‌رسد آنها قصد دارند در این عرصه حضور پررنگی برای خود رقم بزنند.

 

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه Mobile Marketing Watch، طبق آمار به دست آمده از نظرسنجی صورت گرفته در سال 2015، بیش از 75 درصد بازاریاب‌های B2B پیش‌بینی کرده‌اند در سال 2016 بیش از سال قبل از آن محتوا تولید کنند.

 

بازاریابی محتوا نتایج خوبی به ارمغان می‌آورد، به ویژه اگر مقصد نهایی آن، ایجاد مشتریان سرنخ (Leads) با هدف افزایش فروش باشد.

 

در ژوئیه سال 2015 مشخص شد که 43 درصد پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی Ascend2 بر این باور بودند که بازاریابی محتوا یکی از مهمترین تاکتیک‌ها در ایجاد مشتریان سرنخ به شمار می‌رود.  

 

این بدان معناست که شرکت‌ها بودجه بیشتری هم به این کار اختصاص خواهند داد.

 

بیش از نیمی از بازاریاب‌های B2B گفته‌اند که انتظار دارند در سال آینده بودجه بیشتری به بازاریابی محتوا اختصاص دهند.


---
بازاریاب‌- اهمیت-بازاریابی محتوا-Marketing
29 دی 1394
__