به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۵ ۹۵۶
English

اهمیت «صفحه فرود» سایت‌ها در موفقیت آگهی‌های اینترنتی

امروزه واضح است که یکی از برترین راه‌های ترویج خدمات کسب و کار و معرفی کالا به مشتریان بالقوه، تبلیغ در فضای آنلاین است.   طبق آماری که گوگل به دست داده است، تقریباً 88 درصد مشتری‌ها، برای خرید کال

امروزه واضح است که یکی از برترین راه‌های ترویج خدمات کسب و کار و معرفی کالا به مشتریان بالقوه، تبلیغ در فضای آنلاین است.

 

طبق آماری که گوگل به دست داده است، تقریباً 88 درصد مشتری‌ها، برای خرید کالایی که در ذهن دارند، در اینترنت جستجو می‌کنند.

 

بر این اساس کسب و کارهای کوچک می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت خارق العاده، فروش خود را رونق داده و از رقبا پیشی بگیرند.







به گزارش وب‌سایت Small Business Trends و بنا به اعلام  Internet Ad Bureau، در سال 2014 شرکت‌های آمریکایی 49.5 میلیارد دلار صرف آگهی‌های اینترنتی کرده‌اند.

 

البته موفقیت آگهی‌های آنلاین فوت و فن‌های زیادی دارد که بخشی به خود آگهی و بخشی دیگر به فضای استفاده از آن باز می‌گردد.

 

به عنوان مثال، کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که کسب و کارهای کوچک برای موفق شدن در رساندن پیام خود به گروه هدف، باید آگهی‌های خاصی با پیام‌های سفارشی شده تنظیم کنند.

 

صفحات فرود سایت نیز باید به گونه‌ای اصولی و مطابق با معیارهای روز تنظیم و چیده شود و از هر نوع لینک شکسته یا پیام‌ها و آفرهای منقضی شده برکنار باشد.

 

متخصص امر می‌گویند مدیران سایت‌ها باید مراقب باشند که در هیچ یک از صفحات سایت شرکتی‌شان، کالایی که در حال حاضر فروخته نمی‌گردد قید نشده باشد.

 

اجرای کمپینی که به صفحه این کالاهای از رده خارج لینک می‌دهد، یک فاجعه در بازاریابی است.

 

همچنین لینک دادن به کمپینی که در گذشته فعال بوده و اکنون منقضی شده هم اشتباه فاحشی است، زیرا این کار نه تنها کاربران را سرخورده می‌کند بلکه Bounce Rate سایت را نیز افزایش می‌دهد.

 

Bounce Rate یا «نرخ پرش» یعنی میزان پس‌زدگی و خروج کاربران از سایت، نشان می‌دهد چند درصد از بازدیدکنندگان، سایت را بدون انجام کار خاصی یا بدون مراجعه به بخش‌های دیگر رها کرده‌اند.

 

واضح است که هزینه کردن بابت آگهی‌هایی که به صفحات مرده سایت اشاره می‌کند، کاری عبث است  

 

گفتنی است بخش مقالات موسسه صبا ویژن، مقالات متعددی در خصوص آگهی‌های آنلاین و بازاریابی در فضای سایبری منتشر کرده است.


---
اهمیت-صفحه فرود- سایت‌ها- موفقیت -آگهی‌های اینترنتی
12 بهمن 1394
__