به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۵ ۹۵۶
English

سه ابزار عالی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتالی

هدف از تبلیغات و بازاریابی واضح است: هدایت سرمایه به سمت ارتقاء فروش.  امروزه ما شاهد اقبال بی‌نظیر کاربران جهانی به کانال‌های اینترنتی، ابزار همراه و شبکه‌های اجتماعی هستیم. بر همین اساس ابزارها و را

هدف از تبلیغات و بازاریابی واضح است: هدایت سرمایه به سمت ارتقاء فروش.

 

امروزه ما شاهد اقبال بی‌نظیر کاربران جهانی به کانال‌های اینترنتی، ابزار همراه و شبکه‌های اجتماعی هستیم.

 

بر همین اساس ابزارها و راهکارهای گوناگونی برای راه‌اندازی کمپین‌های موفق بازاریابی در فضای دیجیتال فراهم آمده که در این نوشتار، به طور گذارا به سه مورد از مهمترین آنها اشاره می‌شود.

 

1. AdWords گوگل

 

امروزه PPC 67 درصد سهم بازار را در اختیار خود گرفته است لذا استفاده از سرویس ادوردز گوگل امری بدیهی و روشن به حساب می‌آید.

 

شمار کسب و کارهایی که با استفاده از Google AdWords به سودآفرینی رسیده‌اند بالاست.

 

اصولاً کارشناسان بر این عقیده‌اند بیزینس‌هایی که از ورود به حوزه PPC خودداری می‌کنند در اشتباه‌اند.

 

ادوردز گوگل نتایجی سنجش‌پذیر ارائه می‌کند که معمولاً سریعتر از سئو به دست می‌آید.

 

                                      

 

2. ایمیل

 

اگر تصور می‌کنید ایمیل، منسوخ و ناکارآمد شده بهتر است قدری تجدید نظر کنید.

 

بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ هنوز لقب کم‌هزینه‌ترین شیوه بازاریابی دیجیتالی را در اختیار دارد و لذا کسب و کارها نباید در استفاده از آن تعلل ورزند.

 

بنا به نظرسنجی و پیش‌بینی صورت گرفته توسط موسسه پژوهشی گروه رادیکاتی (Radicati Group)، در سال 2017 بیش از 1.1 میلیارد ایمیل تجاری وجود خواهد شد.

 

3. شبکه‌های اجتماعی

 

تخمین زده می‌شود در سال 2015، درآمد حاصل از تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به رقمی بالغ بر 8.5 میلیارد دلار برسد و احتمالاً این رقم در آینده به صورت انفجاری به رشد خود ادامه خواهد داد.

 

امروزه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به یکی از اولویت‌های روزانه کاربران - از هر سن و با هر شغل و علاقه‌ای - تبدیل شده است، لذا به طور خودکار شانس دیده شدن آگهی‌ها در این محیط‌های مجازی بالاست.

 

با این حال برای موفق شدن در این فرایند باید چند نکته را در نظر داشته باشید که برخورداری از طرح و برنامه مدون یکی از آنهاست.

 

همچنین توجه به این نکته که بسیاری از کاربران، با استفاده از ابزار همراه (از قبیل تلفن همراه، تبلت، فبلت و...) در شبکه‌های اجتماعی گشت و گذار می‌کنند ضروری است.

 

لذا باید مطمئن شوید که آگهی‌های شما برای نمایش در این نوع ابزار بهینه شده است.

 


---
ابزار - موفقیت - بازاریابی دیجیتالی-Digital Marketing
29 فروردین 1394
__