شرکت گندم طلایی نوتریکا

بازی پچ پچ تایم

دی و بهمن 96 (6 هفته)
پچ پچ محصولی آشنا برای نسل های نوجوان و جوان ایران پس از گذشت چندین سال رفته رفته رقبای جدیدی پیدا می کند، و طعم های جدیدش از راه می رسند، کمپین آنلاین پچ پچ تایم با تمرکز بر مخاطبان هدفش و همچنین رونمایی از محصول جدیدش (پچ پچ توت فرنگی) با ایجاد فضایی سرگرم کننده، تعامل بالایی با برند پچ پچ را برای مخاطبان خود ایجاد کرد.
مشاهده کمپین
رسانه‌های استفاده شده در تبلیغات

اهداف کمپین

اهداف این کمپین با توجه به جلسات مشترکی که با مدیران بازاریابی شرکت گندم طلایی نوتریکا برگزار شد، بدین صورت تعیین گردید.
  • ۱) یادآوری برند پچ پچ و افزایش سهم ذهنی برند
  • ۲) معرفی محصول جدید پچ پچ (پچ پچ توت فرنگی)
  • ۳) ایجاد تعامل با کاربران در فضای آنلاین
  • ۴) ایجاد درگیری کاربران با محصولات در زمان های مصرف آنها در طول روز

ایده‌های کمپین

ایده محوری این کمپین با تمرکز بر مخاطبان کروسان پچ پچ که عمده ی آنها را نوجوانان و جوانان تشکیل می دادند و همچنین تعامل بالای کاربران برای معرفی هر چه بهتر محصولات به صورت یک بازی آنلاین در نظر گرفته شد. در این بازی کاربران در 3 زمان از پیش تعیین شده صبح، قبل ظهر و عصرها نسبت به انجام بازی اقدام می کردند. کاربر با کنترل سبد طراحی شده ، اقدام به جمع آوری کروسان های پچ پچ در طعم های مختلف می کرد. همچنین المان زمان که در نام بازی هم بکار گرفته شده بود، بصورت غیر مستقیم کاربر را در زمان های مصرف کروسان در طول روز با برند و محصول درگیر کرده و تجربه برند را برای آنها ایجاد می کرد. برای ایجاد اشتیاق در کاربران و برگشت به بازی و اجرای آن بصورت مداوم، برای هر یک از وعده های روز یک جایزه در نظر گرفته شد که قرعه کشی آنها به صورت روزانه انجام می گرفت. 2 جایزه ویژه هم برای تمامی شرکت کنندگان در انتهای کمپین در نظر گرفته شد. این بازی در مدت 6 هفته سهم بسزایی را در راستای معرفی جدید پچ پچ ایفا کرد و مشارکت و همچنین تعامل بالایی از کاربران را در پی داشت.

دست‌آوردهای کمپین

بنرها و پیام های کمپین بیش از چند صد میلیون مرتبه نمایش داده شد و بیش از چند صد هزار نفر به صفحه اختصاصی کمپین هدایت شدند. .
  • ۱) فرآهم آوری فضایی برای کاربران در جهت تعامل و تجربه برند
  • ۲) دستیابی به میزان بالایی از نرخ بازگشت کاربران
  • ۳) دستیابی میزان بالایی از زمان تجربه برند (میزان حضور کاربر در بازی)
  • ۴) هر کاربر در این کمپین به طور متوسط 5 بار اقدام به انجام بازی کرد

نظر مشتری در مورد کمپین

این کمپین اولین تجربه ی تعامل با کاربران از طریق بازی آنلاین برای پچ پچ بود، استقبال بالای کاربران آنلاین از این بازی، باعث حفظ بازی در وب سایت پچ پچ شد و میزان بالای رضایت مشتری، باعث ایجاد همکاری بلند مدت این مجموعه با صباویژن را در کمپین های آتی را می دهد.